0

Gladiator edzés bemutatása

Ön jelenleg itt tartózkodik: Gladiator Life  //  Edzéstervek
Nyomtatás Megosztás

Gladiator edzés bemutatása

Sziasztok!

Mára elhoztam nektek egy olyan edzéstechnikát, aminek a segítségével még energikusabbak, és szálkásabbak tudtok lenni.

A sok éves edzői tapasztalatomból azt vettem észre, hogy nagyon fontos a test bizonyos területeinek a megerősítése. Ezek az alábbiak.

  • A törzs izmai
  • A láb izmai

Elsőként kezdjétek el kőkeményen megerősíteni az alsó hátnak az izmait. Ezeket különböző gerincfeszítő izomfejlesztő gyakorlatokkal csinálhatjátok. A másik fontos izomcsoport a has izmai. Nemcsak azért, mert esztétikus, hanem azért, mert ez is leveszi a terhelést a gerincről. Az a cél, hogy a törzs izmait olyan szintre tudjátok megerősíteni, ami a későbbiek folyamán is biztosítja a gerinc védelmét és a sérülésmentes sportot.

A másik fontos terület a láb izmai, és a hozzátartozó szalagok, ízületek. Sajnos ez megint csak tapasztalatom, hogy sokan csak a felsőtest erősítésére fektetik a hangsúlyt. Ami nemcsak aránytalan külsőhöz vezet, hanem pálcika lábakkal nehéz sérülésmentesen elhordani a felsőtestet. Ugye mindannyian láttatok már ilyet??? Én naponta!
Van az a sportoló, aki rak bele munkát a láb izmainak a fejlesztésébe, de amit itt szeretnék megemlíteni az az, hogy csak az izom erősítésével foglalkozik. A szalagok, a porcok, az ízületek is erősödnek, de közel sem olyan mértékben, mint az izom. Mi következik ebből? Az, hogy kezdtek bátrabbak lenni, és nagyobb súlyokkal dolgozni, viszont közel sem olyan erősek az előbb említett területek, és elkopnak, lesérülnek. Kinél,hogy. Van, akinél ezek a problémák hamarabb, van, akinél később – de mindenképpen jelentkezni fognak, ezt garantálom.
Azt tudjátok tenni, hogy ésszel, tudatosan elkezditek felerősíteni a testetek pilléreit, amikről eddig beszéltem. Akár odamentek egy kompetens edzőhöz, vagy, ami a legjobb – egy gyógytornászhoz, és kikéritek a segítségét az ilyen jellegű gyakorlatokban. Egy másodpercet se késlekedjetek, mert a sérülés, ha még nem következett be, akkor már a kertek alatt van. És tudjuk minden, sportoló „mumusa„ a sérülés. Ezzel le tudjátok csökkenteni az esélyét, így a motiváció is fent marad. Arról nem beszélve, hogy a hétköznapjaitokat, és az elkövetkező életeteket jó minőségben tudjátok majd élni. Ne feledjétek, az egészség természetes, mint a levegő, de amikor elveszíted, akkor válik igazán értékessé.

Legyetek győztesek a hétköznapok csatáiban!
Bodnár Gladiator Ákos