0

Gladiator edzés Haladóknak

Ön jelenleg itt tartózkodik: Gladiator Life  //  Edzéstervek
Nyomtatás Megosztás

Gladiator edzés Haladóknak

Bemelegítés:

-500 méter gyaloglás, utána 500 méter kocogás
-Gimmnasztika
-Nyújtás
-Futóiskola: Térdemelés, sarokemelés, indiánszökdelés, stb.
1.Feladat:

100 méter dinamikus futás majd utána séta vissza a rajthoz. Ezt 10 szer csináljátok meg!

2.Feladat:

500 m futás, és utána pihenő nélkül 10 darab 4 ütemű fekvőtámasz.
2 perc pihenés (ha bírod, akkor csak 1 perc)

Ezt a feladatot ismételd meg 5-ször!!!

Nyújtás:

A végén érdemes és igen hasznos lenyújtani az edzés alatt terhelt izmokat. Jelen esetben a láb, a mell és a váll izmait, és még természetesen az alsó hát izmait!

Amennyiben azt érzitek, hogy ez ment simán, és nem jelentett túl nagy kihívást, akkor a körök számának és a sebességnek a növelésével tudjátok a terhelést megnyomni! Ezzel a módszerrel egy szálkás és energikus test fog visszanézni a tükörből, aki a hétköznapok csatáinak az abszolúte győztese.

Legyetek győztesek a hétköznapok csatáiban!

Bodnár Ákos