0

Gladiator edzés Kezdőknek

Ön jelenleg itt tartózkodik: Gladiator Life  //  Edzéstervek
Nyomtatás Megosztás

Gladiator edzés Kezdőknek

Bemelegítés:

600 m gyaloglás, utána érdemes egy pici gimnasztikát végeznetek. Majd ezt kövesse egy alapos nyújtás és futó iskola.Ez mindig előzze meg az edzéseteket, mert a sérülés veszélyét tudjátok vele lecsökkenteni és nem csak fizikálisan hangolódtok rá,hanem mentálisan is!

Tréning:

200 méter kocogás, -5 négyütemű fekvő támasz (ha nem bírod megcsinálni a fekvőtámaszt, akkor azt hagyd ki a feladatból, és csak 4 ütemű ugrás legyen)

200 méter kocogás, -5 guggolás, -5 fekvő támasz, -5 felülés

Ez a kétszer 200 méter feladatokkal kombinálva egy kör. Amennyiben szükségesnek ítélitek, minden kör után lehet egy 3 percet pihenni, lelazítani az izmokat és regenerálódni. Több időt viszont ne pihenjetek. Ezt a kört minimum 3-szor, de ha éreztek magatokban még erőt, akkor akár 4 szer is megismételhetitek.

Nyújtás:

Sajnos kevesen figyelnek erre, pedig rendkívül fontos és hasznos. Sokkal rugalmasabb és a sérülésekkel szemben ellenállóbb izomzatot tudtok vele produkálni. Tehát soha ne hagyjátok ki a terhelt izomcsoportok alapos nyújtását.

Miután pedig sikeresen megcsináltátok az edzést megfelelő mennyiségű és minőségű tápanyaggal töltsétek fel testeteket. Ilyen ételrecepteket pedig a Gladiator Life weboldalán a recepteknél találtok.Ezek olyan ételkülönlegességek amelyeknek igen magas a tápanyag tartalma.

Legyetek győztesek a hétköznapok csatáiban!

Bodnár Ákos