0

Gladiator edzés Profiknak

Ön jelenleg itt tartózkodik: Gladiator Life  //  Edzéstervek
Nyomtatás Megosztás

Gladiator edzés Profiknak

Bemelegítés:
– 500 m gyors gyaloglás
– 1500 m kocogás
– Gimnasztika, alapos nyújtás
– Futóiskola

Edzés:
– 300 m. futás-15 négyütemű fekvőtámasz
– 300 m. futás-30 guggolás saját testednek súlyával
– 300 m futás-15 m varánusz járás
– 300 m futás-5 húzódzkodás-10 fekvő-15 guggolás
Ez az 1200 m egy körnek számít. Ezt csináljátok meg 10-szer. Úgy tudod növelni a teljesítményedet, hogy a 12 km minél rövidebb idő alatt teljesíted!

Edzés utáni levezetés:
Miután megcsináltátok ezt a nem kis teljesítményt, érdemes egy 1 km levezető kocogást beiktatni, bármennyire nem fűlik már hozzá a fogatok. Ennek azért van jelentősége, mert igen magas intenzitáson dolgoztattátok a szervezeteteket és nem túl ideális hirtelen visszavenni a terhelést. Szóval, ha nem is megy a kocogás a végére, de akkor mindenképp legyen egy 1 km levezető séta v. gyaloglás.

Nyújtás:
Természetesen a nyújtást ne felejtsétek el beiktatni, mert ezzel elősegítitek testetek mihamarabbi regenerálódását.

Legyetek győztesek a hétköznapok csatáiban!

Bodnár Ákos