0

Gladiator Kondi edzés 3.

Ön jelenleg itt tartózkodik: Gladiator Life  //  Edzéstervek
Nyomtatás Megosztás

Gladiator Kondi edzés 3.

Sziasztok!

Ez az edzés, amit összeállítottam nektek, egy konditermi köredzés lesz!

Bemelegítés: Futópadon 5 perc gyaloglás, és 5 perc kocogás

Nyújtás: A felső és alsótest izmait is nyújtsátok át alaposan!

1.Feladatsor:

– Fekve nyomás, olyan súlyt használj, amiből meg tudsz csinálni 10 ismétlést!
– Húzódzkodás 10 ismétlés
– Nyak mögül nyomás. Olyan súlyt használj, amiből meg tudsz csinálni 10 ismétlést!
– Páros bicepsz francia rúddal. Olyan súlyt használj, amiből meg tudsz csinálni 10 ismétlést!
– Tolódzkodás10 ismétlés

Futópadon :
-600 méter futás

Ennél az edzésnél a feladatsor elvégzésére van 30 perced! Az a cél, hogy ezen a szintidőn belül minél több kört tudj megcsinálni! Csak a teljesen elvégzett körök számítanak érvényesnek!

Nyújtás: A feladatok során terhelt izmokat alaposan nyújtsd át!

Legyetek győztesek a hétköznapok csatáiban!
Bodnár Gladiator Ákos