0

Gladiator Kondi edzés 2.

Ön jelenleg itt tartózkodik: Gladiator Life  //  Edzéstervek
Nyomtatás Megosztás

Gladiator Kondi edzés 2.

Sziasztok!

Itt van egy, már nem kezdőknek szóló kemény Gladiator edzés: Ehhez bizonyos eszközökre lesz szükséged,amit egy kondi teremben könnyen be is fogsz tudni szerezni.

Ezek a következők lesznek:

  1. Egy rúd
  2. Tárcsák
  3. Kettlebell golyó
  4. Húzódzkodó álvány

Bemelegítés: Az edző teremben lévő futópadot használva

– 5 perc gyaloglás
– 1 perc intenzív futás
– 1 perc séta
– 1 perc intenzív futás
– 1 perc séta
– 1 perc intenzív futás
– 1 perc séta
– 1 perc sprint
– 1 perc séta
– 1 perc sprint
– 6 perc gyaloglás

Nyújtás: Az egész test izmait nyújtsd át , erre szánj minimum 5 percet!

  1. Feladatsor:

– Guggolás egy olyan súllyal, amiből nehezen, de meg tudsz csinálni 10 ismétlést!
– Mellről nyomás fej fölé egy olyan súllyal, amiből meg tudsz csinálni 10 ismétlést!
– 10 húzódzkodás

Ezt a 3 feladatot csináld meg pihenő nélkül! Majd 1-2 perced van pihenni (edzettségtől függ).
Ezt a feladatsort 3-szor ismételd meg!!! Majd van 2 perced kipihenni magad!

  1. Feladatsor:

– 15 ismétlés 4 ütemű fekvőtámasz, és utána pihenő nélkül 15 ism. lebegő felülés.
– 14 ismétlés 4 ütemű fekvőtámasz, és utána pihenő nélkül 14 ism. lebegő felülés.
– 13 ismétlés 4 ütemű fekvő támasz, és utána pihenő nélkül 13 ism. lebegő felülés.
Ezt egészen 1 ismétlésig kell visszavinned. Így 15 köröd lesz belőle. A körök között lévő pihenő időt te és az edzettségi szinted határozza meg! Nyilván minél kevesebbet kell pihenned, annál jobb időt tudsz produkálni!

Nyújtás: Az edzést zárd le egy alapos nyújtással!

Legyetek győztesek a hétköznapok csatáiban!
Bodnár Gladiator Ákos